pure loveee

هر چه می خواهد دل تنگت بگو!!!!!

pure loveee

هر چه می خواهد دل تنگت بگو!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
❤فریدا❤ یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام من اومدم باشه من ه عمرا ازت بترسم بابا عشق گل............................................................................ بابا خودت گلی بهت گفتم نمیخوای رنگ وبوی نظرای منو عوض کنی.. خاطره های ترش و شیرین مال منه عوضش کنیااااااااااااااااااااااااااااااا

❤فریدا❤ جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام گل قشنگم اشجال نداره خودم درستش میکنم.................. سلام به همه برسون میبوسمت عزیزم

❤فریدا❤ دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ

قالیلییا دیگه مجاز به ادامه تولید نیستن!!!

❤فریدا❤ یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام گلم.. میام برات توضیح میدم... میبوسمت...من خونم... کی حوصله سمو داره.......سلام برسون

قلبهای اندوهگین دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام عزیزم اپم و منتظرت
راستی اگه مشکل در گذاشتن اهنگ داشتی بهم خبر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد